O le a le eseesega i le va o le lalolagi alatoto ma faitotoʻa alatoto?

Lalolagi afuala, faitotoʻoto afuala, afuala pepe, siaki afuala ma afuala polo, ma isi O nei afuala ua avea nei taua manaʻomia vaega i eseese paipa faiga. Taʻitasi ituaiga o alatoto e eseese i foliga vaaia, fausaga ma e oʻo lava i le aoga. Ae ui i lea, o le taofiofi alatoto ma le faitotoʻa alatoto vaʻaiga e i ai ni mea e tutusa ai i foliga vaaia, ma e i ai uma le aoga o le tipiʻeseina i le paipa. O le mea lea, tele uo e le masani ma le alatoto o le a le mautonu e uiga ia latou. O le mea moni, afai e te maitauina ma le faʻaeteete, o le eseesega i le va o le kelope alatoto ma le faitotoʻa alatoto e sili atu tele. Lenei o le eseʻesega i le va o le lalolagi alatoto ma faitotoʻa alatoto:

1. O le galue mataupu faʻavae o le kelope alatoto ma faitotoʻa alatoto e ese
A tatalaina le tapuni tapuni ma tapuni, o le alatoto pito i luga. Liliu le solofilima, ma o le solofanua o le a faʻasolosolo ma siʻi i luga ma le alatoto faʻavae; ae o le faitotoʻa alatoto, pe a feauauaʻi le solofanua e fai ai le alatoto pou siitia i luga ma lalo, o le handwheel le minoi.
O le faitotoʻo alatoto na o lua setete: atoa tatala pe atoa tapunia. O le tatalaina ma le tapunia o le faitotoʻa e tele, ma o le taimi tatala ma le tapunia e umi; o le gaioiga taia o le tina o le taofi alatoto e sili laiti, ma o le tina o le taofi alatoto mafai ona taofi i se tulaga faapitoa i le taimi o gaioiga, mo lena e mafai ona faʻaaogaina mo tafe fetuʻunaiga, ae o le faitotoʻa alatoto mafai na ona faʻaaogaina mo tipi -off ma leai ni isi galuega.

2. O le eseesega faʻatinoga i le va o alatoto o le kelope ma faitotoʻa alatoto
O le tapunia-alatoto mafai ona faʻaaoga mo tipi-ese ma tafe fetuunaiga. O le teteʻe vai o le keli lalolagi alatoto e fai si lapoʻa, ma e sili atu le faigata ona matala ma tapuni, ae ona o le mamao i le va o le tina ma le faʻamau luga e puʻupuʻu, o lea la o le tatalaina ma le tapunia o le stroke e puʻupuʻu.
O le faitotoʻa alatoto mafai faʻatoa tatalaina atoa ma tapunia atoa. A maeʻa ona tatalaina, o le auala feololo teteʻe i le alatoto tino auala e toeititi leai, o lea o le tatalaina ma le tapunia o le faitotoʻa alatoto o le a matua galue-sefe, ae o le tina uʻamea e mamao ese mai le faʻamau faʻailoga o lea o le tatalaina ma le tapunia ua umi le taimi.

3. O le faʻapipiʻiina tafe faʻatonuga eseesega i le va lalolagi alatoto ma faitoto alatoto
O le aafiaga o le faitotoʻa alatoto i itu uma e lua e tutusa. E leai se mea e manaʻomia mo vaifagaloa ma faʻasologa o faʻatonuga mo le faʻapipiʻiina, ma o le auala e mafai ona tafe i itu uma e lua.
Ae o le kelope lalolagi alatoto tatau ona faapipiiina i matua ogatusa ma le itu o le aū faailoga i luga o le alatoto tino.

4. O le fausaga eseʻesega i le va o le kelope alatoto ma faitotoʻa alatoto
O le fausaga o le faitotoʻa alatoto o le a sili atu ona faigata nai lo le lalolagi alatoto. Mai le vaʻaiga, o le faitotoʻa alatoto e umi atu nai lo le keli lalolagi alatoto ma le keli alatoto alatoto e umi atu nai lo le faitotoʻa alatoto mo le tutusa tutusa. I se faʻaopopoga, o le faitotoʻa vaʻavaʻaia ei ai le mamanu o le oso aʻe ma le leai-faʻavae paʻu, ae o le kelope lalolagi alatoto leai se ituaiga o eseʻesega.


Taimi Post: Jul-12-2021